Parameter hľadania:
( = strategický marketing)
| Počet nájdených záznamov:
19 / 19
Naspäť
|
Hlavná stránka
|
Prihlásiť
|
Tlač
Výsledky vyhľadávania
|
Do košíka
| Počet záznamov na stránku:
5
10
20
30
50
100
Stiahnuť XLS
RSS
Tabuľkový zápis
Rozšírený zápis
Štandardný zápis
Všeobecný ISBD náhľad
Zoradiť podľa:
autora (vzostupne)
|
názvu (vzostupne)
|
roku (vzostupne)
1
Strategický manažment a rozhodovanie / Mária Antošová. - 1. vyd. - Bratislava : Iura Edition, 2012. - 332 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-8078-530-7.
manažment
,
strategický marketing
Antošová, Mária
Detaily záznamu
2
Strategický manažment / Štefan Slávik. - 1. vyd. - Bratislava : Sprint 2 s.r.o., 2013. - 390 s. ; 21 cm. - (Economics). - ISBN 978-80-89393-96-1.
manažment
,
strategický marketing
Slávik, Štefan
Detaily záznamu
3
Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání / Peter Knight ; [ z anglického originálu ... preložil Jiří Rezek ]. - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. - 143 s. ; 24 cm. - (Manažer). - ISBN 978-80-247-1999-3.
strategický marketing
,
marketingový manažment
,
prípadové štúdie
,
príručky
Knight, Peter
Detaily záznamu
4
Strategický marketing : teorie pro praxi / Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Dana Odehnalová, Oldřich Vykypěl. - 1. vyd. - Praha : C.H. Beck, 2009. - 170 s. ; 24 cm. - (C.H. Beck pro praxi). - ISBN 978-80-7400-120-8.
strategický marketing
,
príručky
Hanzelková, Alena
Keřkovský, Miloslav
Odehnalová, Dana
Vykypěl, Oldřich
Detaily záznamu
5
Strategický marketing / Tomáš Barčík. - Praha : Ústav práva a právní vědy o.p.s., 2013. - 110 s. ; 23 cm. - (Právo - edice pro právo a management). - ISBN 978-80-905247-7-4.
marketing (propagácia)
,
strategický marketing
Barčík, Tomáš
Detaily záznamu
6
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie / Janka Táborecká-Petrovičová. - 1. vyd. - Bratislava : Iura Edition, spol. s.r.o., 2011. - 107 s. ; 25 cm. - (EKONÓMIA). - ISBN 978-80-8078-398-3.
marketing (organizácia)
,
marketingové stratégie, metódy
,
spotrebiteľské správanie
,
strategický marketing
,
monografie
,
vedecké monografie
Táborecká-Petrovičová, Janka
Detaily záznamu
7
Manažment pre malú planétu : prečo je dôležité meniť stratégie neobmedzeného rastu na stratégie udržateľnosti / Jean Garner Stead, W. Edward Stead ; [z anglického originálu .. preložila Cronica s. r. o.]. - Bratislava : Eastone Books, 2012. - 243 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Nadácie Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-216-9.
manažment
,
environmentálny manažment
,
strategický marketing
Stead, Jean G.
Stead, W. Edward
Detaily záznamu
8
Sticky Marketing : jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky / Grant Leboff ; [ z anglického originálu ... preložila Hana Škapová ]. - 1. vyd. - Praha : Management Press, s.r.o., 2011. - 214 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7261-235-2.
marketing (propagácia)
,
internetový marketing
,
internetová komunikácia
,
strategický marketing
,
monografie
Leboff, Grant
Detaily záznamu
9
Podnik a podnikanie : strategická komunikácia : kontexty spoločenského vývoja, premien trhu a komunikácie. 3. zv. / Štefan Kassay. - Bratislava : Veda, 2010. - 803 s. ; 30 cm. - ISBN 978-80-224-1134-9.
podnikanie
,
strategický marketing
,
komunikácia
Kassay, Štefan
Detaily záznamu
10
Strategický a krízový manažment / Július Alexy, Miroslav Mečár. - Bratislava : IRIS, b.r.v. - 218 s. ; 21 cm. - ISBN 80-89018-99-8.
strategický marketing
,
strategický manažment
Alexy, Július
Mečár, Miroslav
Detaily záznamu
1
2
posledná
→
Návrh a riešenie SVOP WEBDIZAJN
|
Zabezpečuje DAWINCI